bestellen & betalen

 

hoe plaats ik een bestelling?

Plaats de door jou gekozen items in je winkelmand. Klik op je winkelmandje en kijk of al jouw gekozen artikelen in je winkelmandje zitten. Ga vervolgends naar afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer of de gegevens juist zijn ingevuld. Kies voor vooraf overmaken. Liever betalen met een tikkie? Laat dan bij opmerkingen je Instagram naam achter. Wij sturen je dan zo snel mogelijk een dm met de tikkie. Plaats je bestelling om jou bestelling te voltooien.

 

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

Dit kan zodra je je artikelen hebt toegevoegd aan je winkelmandje. In je winkelmandje vind je een optie voor het invullen van je kortingscode. Vul de kortingscode in en vergeet ook zeker niet op toepassen te drukken. De korting wordt nu automatisch verrekend.

 

ik heb geen order bevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?

Dit kan altijd een keer voorkomen. Kijk altijd eerst bij je ongewenst / spam box. Het kan wel eens voorkomen dat jou bevestigingsmail daar terecht komt. Mocht je je mail daar ook niet kunnen terug vinden? Dat kun je mailen naar onze klantenservice info@happyseasonsjewelz.nl dan helpen wij je zo snel mogelijk verder.

 

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via ons e-mailadres info@happyseasonsjewelz.nl Wij zullen je via de mail zo snel mogelijk te woord staan. Wanneer wij het juiste adres hebben ontvangen zullen we je gegevens aanpassen en de items zo snel mogelijk opsturen. 

 

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Dit is helaas niet mogelijk. Na het plaatsen van je bestelling Kun je betalen via vooraf overmaken of via een tikkie. Als de betaling na 24 uur nog niet is ontvangen zullen we je order helaas moeten annuleren.